איראן: הפרלמנט האירני דורש תשובות מרוחאני

    מוטי סבן No Comments on איראן: הפרלמנט האירני דורש תשובות מרוחאני

    לחברי הפרלמנט באיראן, נמאס לראות את הכלכלה הולכת ומדרדרת ואת הזעקות שבר בעם האיראני. נשיא איראן חסאן רוחאני קיבל הזמנה מהפרלמנט האיראני בו עליו לעמוד בפני מועצת העם ולענות תשובות לגבי מצבה של איראן

    צילום: פלאש 90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מפולת איראנית: לקראת כניסת הסנקציות האמריקניות על השלטון האירני, הריאל האיראני קורס, איגוד נהגי המשאיות שובתים, האוכל אינו זמין כמקודם באיראן והמהומות רק גוברות. בעקבות כך הפרלמנט האירני הזמין את נשיא איראן להתייצב בפרלמנט ולהסביר את המצב.

    חביר בית הפרלמנט האירנאי שלחו היום (רביעי) זימון דחוף לנשיא איראן חסן רוחאני, על רקע המשבר החריף בכלכלה האיראנית והתגברות המהומות כנגד המשטר, הפרלמנט רוצה תשובות מהנשיא איך הוא מתכוון לטפל בבעיה הקשה שנכנסה אליה איראן העיניים פקוחות.

    על רוחאני להתייצב בפרלמנט בתוך כחודש ימים מקבלת ההזמנה, יש לציין כי זו הפעם הראשונה מאז אוגוסט -2013 שהוא מקבל הזמנה כזו להופיע בפרלמנט.

    באיראן ישנה מתיחות רבה בין זרם השמרנים המעוניינים בניתוק הזיקה מן העולם ובעימות עם ארה"ב, לבין זרם הרפורמיסטים שעליהם נמנה רוחאני, המעוניינים לקדם את הכלכלה באמצעות מסחר עם העולם ושקט תעשייתי מול עיניי המעצמות, כחלק מהשאלות שישאלו את נשיא איראן איך הוא מתכוון ןחלץ אץ איראן ממצבה הכלכלי הקשה.

    בשבוע הבא יכנסו הסנקציות האמרקאיות לתוקפם דבר שיחריף את המשבר הכלכלי של איראן.

     



    0 תגובות